• suryana abidin

    betul jugak eee

  • canlap

    maksudnyer kalau nak berumah di tepi pantai pon hendaklah bawak engineer yg mahir dlm bidang membina rumah jgnlah bina rumah mcm membina reban kambing sekian terima kasih

    • jhs

      lawak ke der

  • Cikgu Azam

    maksud nye, kalo takut kpd ombak, hendak lah memakai pakaian keselamatan.

  • siti Anis

    maksudnya,,, jangan sesekali dekati bahaya kalau takut nak berdepan dengan nya

  • the secret

    semua salah orang maksudnye kalau x nak ambik risiko jangan lah bina kat tempat yang berisiko

  • Ayeen

    baru punya

  • #mrs_aFyQaH#

    lawak jer comment diorng ni xD

  • budak yg nak cari ilmu

    comment yang sangat memberi input terima kasih

  • Balalala

    Bijak =_=

  • Endrawtants

    hamsamida 🙂

  • maksudnya kalu dah tahu bahaya jangan nak mengada ngada menjerumuskan diri kita dalamnya

  • Perlu waspada selalu sebelum membuat keputusan untuk membina sebuah kehidupan yang kekal dengan meneliti keupayaan atau kemampuan diri. Hidup tidak boleh lari daripada sebarang risiko namun ia boleh dijangkakan dengan berhati-hati serta membuat penyelidikan yang ,menyelruh.

  • Ham

    Kalau takut kpd pakailah pelampung

  • bibi

    Contoh ayat satu…