• LOL

    Nasib Baik ada laman web ni

    • puteri izzah

      memang betol

    • f…

      suck lah u

      • f…

        sorry from f…,the person who type is my bro. so sorry

  • keven7089

    finally i find it if not my teacher will punish me…

  • jasmine

    NSIB BAIK X KNE DENDA

  • Hendrik Isnaini Raseukiy

    ini web yang hebat. jadinya kita dapat segarkan ingatan kepada peribahasa lama yang mungkin sekarang sudah jarang dipakai orang. orang-orang sekarang senangnya berbahasa sok gaul, namun membuat bahasa leluhur linguafranca nusantara jadi rusak

  • apa maksudnya?

  • ct nurfarzana

    ade pulak web mcm ni,aq pikir xde.

  • manusia

    sangat membina!! tahniah..

  • sew wei hao

    ==

  • Rayanne

    hehe

  • OHHHHHHHHHH!!!

  • SAN

    ricognize those unflfilled ambition that means she lazy working…

    FIX

    • LEE

      i have achieved my ambition wants the lecturer

      (you work out what)

    • I love this page.i like it

  • darshan

    baru lega rasanya

  • khatijah

    bagus lah ada laman web mcm ni mcm2 boleh cari..

  • yuri

    ayat tak ade ke

    • bloblo

      tak

  • beast lah weah

  • lain kali x,tau maksud pribahasa boleh dtg laman we ni kan…..

  • insya-Allah

    alhamdulilah dpt cari peribahasa ni . tkasih ye.

    • Bella

      Ya…terima kasih..kalau yg nintak da..aku mampus ngan cikgu

  • ng fify

    maklumat dalam ni semua-nya bernas..i like 😉

    • hmmmm………memang pown…..

  • jun

    Btl tu

  • nazmi

    mudhkan saya jwb exam..tq

  • I HATE THIS WEB.

  • jhhjjuik8u8o

    no use having this huh,

  • ZanaZila

    Mananya karangan???Bagus ke???

  • wow,this blog is very [email protected]@

  • Very good!!

  • hoho nsb ada klu tk ssh