• nurul ain azmi

    saya tahu apa maksudnye

    • Apa maksudnya

    • mohamad amir haikal

      ye…ke….tak teyepon

      • mohamad amir haikal

        madsudnya ialah “malas” lah

  • Saya ada exams besok so saya nak kena belajar

    • Hendrik Isnaini Raseukiy

      makanya minggir ke pinggirlah supaya tak kena

  • abibah maisarah

    saya mahu belajar bersungguh-sungguh

    • Hendrik Isnaini Raseukiy

      bagus….yang rajin ya, supaya jadi sukses

      • goku_rare

        tah apo2 tah…selamat menyambut puase

      • mohamad aiman hazim

        ye ke tak tanya pun

        • mohamad aiman hazim

          lu mahu lawan sama gua ma

          • mohamad amir haikal

            marilah….tak takut pun

  • gediknyer org yg post kt ats2 nie .. errr -_-

  • fatin athirah

    maksudnya,lidah dia tu berat la

  • roelly

    kalau manueurt awak ni…artinya…lidah tu…ada ganjalan batunya….!!!

    • syamin

      betul 3

  • Lidah bengkak kot ?

  • Arghh … bguz jgak ade website cm ni . Boleh cari peribahasa malaysia ..

  • mohd amirullah

    ntah apape je korang nii……

  • mohd amirullah

    ye ke tak tanyaaaaaa ponnnnnnn……………

    • mohd amirullah

      amir haikal pemalas dan panjang tangan

      • mohamad amir haikal

        mu ni…

  • mohd amirullah

    amir haikal ni gila dan pemalas dan panjang tangan

  • AliaSofea

    oooh..

  • cutee

    Apa Nemo??

  • Apakah

    Tah pa pe