• Baik Hati adalah orang yang suka tolong menolong.

  • Saya tidak akan menyesal atas perbuatan saya saya ingin bercita-cita tinggi untuk mencapai kejayaan.Saya ingin menjadi Doktor…saya ingin tolong menolong kepada orang yang lemah dalam ujian dan saya akan terus berusaha sehingga berjaya untuk memasuki Universiti Kebangsaan Kuala Lumpur.

  • Nama:Fathiha Hashudin
    Kelas:5Cerdik
    Sekolah:Sekolah Kebangsaan Telok Mas.

    Saya mempunyai adik-beradik seramai 5 orang adik-beradik sahaja.
    Saya punya ibu bernama Hafizah Zahari
    Saya punya ayah pula bernama Hashudin Yusop
    Saya punya abang bernama Muhammad Haqir
    Saya punya kakak pula bernama Hamisya Hashudin
    Saya punya adik Fathirah Hashudin
    Dan yang terakhir sekali adik bongsu yang bernama Haziqah Hashudin

  • Berita terkini

    Baru memasuki minggu kedua, Liga Bola Sepak Malaysia dinodai titik hitam apabila seorang pemain perlis di panggil Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bagi membantu siasatan dakwaan menjual perlawanan dengan polis Majlis Perbandaran Muar mingggu lalu, lapor Shamsul Munir Safini dan Aziman Rosdi

    muka46

  • Peperiksaan tadi peh makai penat gila tahu x?sampai nak tertidur taw asyik sangap je tu lah maintam je tadi taw?Peperiksaan Diagnostil 2012 ni memang penat nak gila tapi soalan die semue senang gila taw … kalau susah dah lame dah baling kertas tu samapai kat luar sekolah taw sampai skrg kertas tu diangkat punye lah lembap lagi cikgu ni nak angkat kertas tu… kalu x sepak je die sampai melambong….hahahahahahaha?
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

  • Alah ko ni asyik nak tanye psl ujian diahnostik tu psl?

  • Saya berasar dari Alai Permatang Pasir Melaka :75460
    Saya Sekolah KEBANGSAAN Telok Mas
    Saya ada kawan baik yang bernama Nur Azah B. A. Razak
    dan Nur Azima Dania B. Zambri

  • apew lah ko ni teha ko ni pon satu nak kecoh psl org ni psl hahh thiha

  • Hai korang semue ape khabar.

  • Hai ni sape pula ehh tibe-tibe je dtg ni hah?
    saye x knl awk pon lah…kalu nak berkenalan dulu mestilah
    ckp pade org ehh?
    kalu x mcm mne nak berkenalan ni hah cik oi?name ko Joya Joyol ehh shakira oi?
    ko sekolah kat mne hah?
    aku nak kau beri aku satu peribahasa sahaje ehh?
    kalau ko tahu aku akan jadi kawan karib ko ok x hah?
    kalau ko salah ko x leh kadi kwn aku ok x hah?
    kalau ko dpt jawab aku akan jadi kwn ko taw… fhm ke tidak hah joya joyol shakira ehh?
    Tapi aku ade satu syarat ko kene beritahu dulu ko sekolah kat mne and tinggal kat mne ehh… ko mesti janji ehhh joya shakira
    kalau ko x nak bagi tahu aku ngan ecah takkan jadi kwn ko ehh?

  • ape lah ko ni teha die cume nak berkenalan dengan ko jelah teha?

  • Ehh cah ko jangan nak menyebok ehh cah kalu ko nak menyebok ko pergi je lah ngan dak azwa tu?

  • baik hati

  • Bersatu teguh, Bercerai roboh.

  • ok boleh jadi kwn untuk selamenye fhm ehh shakira?
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&[email protected]@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

  • iuauyrfgbvbvcxx

  • saya orang jahat

  • sape orang jahat

  • Hai

  • Hai,
    Saya dari kelas Dahlia.
    Sekolah Rendah Kebangsaan Seksyen 17

  • rumah awak katmana

  • sumarni abidin

    rumah saya kat taman desa duyung

  • pagee ahmad

    peribahasa peribahasa ni semua memang membantu & berguna . TQ ! 🙂

  • v3ra biffloura

    huhu..sejujur nya..saya ne baik hati taw…hehe..saya suka tlong org yg memerlukan…hehe..love you all..!

  • Ayeen

    ada ke org yng baik kat dunia ni

    hello