• nothing

    • gm

      bende kau mepek

  • nuri suraya

    x paham lah

    • dian

      2 ar ..kmy x fhm gak ..

  • x der pribahasa tntg blajar ker??

  • nurin nazurah

    xde ke yg laen???

  • norazianeka othman

    aq pun tak phm apa mksudnya????????

  • azriey

    aku pernah buat karangan tentang peribahasa ni aku buat maksut(seseorg bayi yg mirip bapak @ibu)tapi salah karangan aku tu,aku x tau sama ada aku yg salah @ cikgu aku yg ada masalah,

    • Shahmi

      Kau yg bermasalah

  • TANGAKUMARRAN A/L GANESON

    web is sangat bagus!!!!

  • harry

    internet ni sama ada betul ke tak jawapan yg dia bagi. Dah lah cg aku suruh aq cari maksud peribahasa ni…. betul ke jwpn intrnt ni????

  • iqa

    apa maksud peribahasa ni?

    • BilbobaginsRS

      Sesuatu itu menurut asalnya…. dh ada dh kot…

      • BilbobaginsRS

        tapi mcm salah je XD

      • BilbobaginsRS

        ni hah aku jumpa: Perangai atau sifat anak yang serupa seperti ibu bapanya.

        • BilbobaginsRS

          eh, tu maksud sorry²
          bukak brainly.com
          sign up pastu tanya

  • Hebatla..x yah cari kat kamus..

  • saya

    mane jawapannya ??

    • BilbobaginsRS

      jawapan: Sesuatu itu menurut asalnya
      tk sure kalau betul, tapi dats the one

    • BilbobaginsRS

      yg ni: Perangai atau sifat anak yang serupa seperti ibu bapanya.

    • BilbobaginsRS

      eh, tu maksud sorry²
      bukak brainly.com
      sign up pastu tanya

  • pelik sungguh jwapan nyee, , stress nye lah aku ngn ckgu

  • betul ke jawapan ni? n be sure to answer! salah siap kau!

  • adakah apa apa jawapan dari internet boleh dipercaya ?
    apakah pendapat anda ?
    hurmmm .. x_x :'(

  • yuki

    it’s o k~~nothing~~

  • Danny

    maksudnya lebih kurang dengan bapak borek anak rintek

  • maksudnya, ank yg mirip ibu atau bapanya

  • myra

    pendeknyer…=___=”…
    x phm lak….

  • apalah ni, tak ada apa pun!!!